آهنگ مجید اخشابی با نام فصل اقاقی
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali
Majid Akhshabi - Fasle Aghaghi

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجید اخشابی به نام فصل اقاقی با لینک مستقیم
دانلود آهنگ فصل اقاقی از مجید اخشابی
ترانه: مونا برزویی | تنظیم: مجید اخشابی
دانلود آهنگ فصل اقاقی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Majid Akhshabi – Fasle Aghaghi

 

متن آهنگ مجید اخشابی فصل اقاقی

رابه های طوفان و بشکن تا شاپرک ها آسوده رد شن
دستات یه دربند چشمات یه دنیا از تو نوازش از من تماشا
گفتم که بنشین شب سرد و سخته
گفتی نشستم مرگ درخته
گفتم که از تو چی مونده با این
گفتی شمیم فصل اقاقی
می گرده دورت باد پریشون
هی شونه هات و می بوسه بارون
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اخشابی بنام فصل اقاقی

♫♫♫♫♫♫
تو اون اتفاق دم آخری
که دستام و می گیری و می بری
میای با امید نجاتم بدی
یه پرواز برفی رو یادم بدی
یه پرواز برفی رو یادم بدی
غزال قلب من گرفتار تو
چشمه های دیدار من گرفتار تو
منو صدا کردی و پیدا شدم
خاطره ی آبی دریا شدم
خاطره ی آبی دریا شدم
گفتم که بنشین شب سرد و سخته
گفتی نشستم مرگ درخته
گفتم که از تو چی مونده با این
گفتی شمیم فصل اقاقی
می گرده دورت باد پریشون
هی شونه هات و می بوسه بارون
ارابه های طوفان و بشکن تا شاپرک ها آسوده رد شن
دستات یه دربند چشمات یه دنیا از تو نوازش از من تماشا

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 1010
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: